נורטון אנטי וירוס להורדה

סימנטק נורטון 360 הורדה

תוכנת Norton 360 של סימנטק היא סוג של שם בית, ומבטיחה למשתמשים תכונות קלות להגדרה והגנה חזקה. איך הטענות האלה עומדות?

 

פסק דין
אם אתה הולך לשלם עבור חבילה נגד תוכנות זדוניות, זה אחד ללכת על עכשיו, כפי שהוא חבילות טונות של תכונות והגנה מעולה מפני וירוסים במחיר נמוך – רק להיזהר עלויות חידוש.

יתרונות
• הגנה מושלמת מפני תוכנות זדוניות
• מגוון רחב של תכונות
• כולל VPN מלא
• 50GB של אחסון גיבוי מקוון

חסרונות
• לא קיימת גרסת נורטון אנטי וירוס בחינם

מפרט בסיסי
• לקוחות של Windows, macOS, Android, iOS
• 5 התקנים
• חומת אש
• בדיקת קישורים לדפדפן
• גיבוי ענן של 50GB
• נורטון VPN מאובטח מלא
• הגנה מפני מצלמת אינטרנט
• מנהל הסיסמאות
• מצב זיהוי שקט

מהו סימנטק נורטון 360 דלוקס?

מנוע האנטי-וירוס של נורטון הוא בין הנבדקים הנפוצים ביותר, מה שאומר שיש לנו שפע של ראיות מוצקות לביצועים יוצאי הדופן שלו. הוא ביצע כמעט בצורה מושלמת בבדיקות האחרונות על ידי שלוש מעבדות בדיקות נגד תוכנות זדוניות קפדניות ביותר: AV-TEST, AV השוואתיים ו SELabs, מה שהופך את טווח Norton של סימנטק שלנו בתשלום העליון עבור משתמשים ביתיים.
זה זול באופן מפתיע, מדי, בהנחה שאתה קונה או עותק קמעונאי – כיום פחות מ £ 20 מאמזון – או לקבל מנוי היכרות £ 29.99 מאתר האינטרנט של Norton בבריטניה. עם זאת, אם תבחר באפשרות השנייה, שים לב שהמחיר עולה ל-79.99 ליש"ט בשנה השנייה.
אתה בהחלט רוצה להשבית חידושים אוטומטיים, והדרך הטובה ביותר לקנות את רוב תוכנות האנטי-וירוס היא עדיין פשוט לקנות מפתחות בחנויות קמעונאיות ולהפעיל אותם ללקוח או בחשבון שלך. בעת הפעלת מפתח מוצר, תתבקש להפוך חידוש אוטומטי לזמין כברירת מחדל, אך ניתן לבטל זאת.

תכונות, הגדרה ושקיון
בעת ההתקנה, תתבקש להצטרף ל-Norton CommunityWatch, השולחת נתונים בחזרה לניתוח. הדבר מועיל בדרך כלל, אך יש להימנע מכך אם אתה עובד עם מסמכים סודיים או חסויים. הערכנו עד כמה ברור שזה היה שילוט והוצג כהצטרפות, ולא לבטל את ההצטרפות, בחירה.
Norton 360 כולל קבוצה אגרסיבית במיוחד של כללי חומת אש אשר מופעלים מיד עם השלמת ההתקנה, דבר שיכול לנעול את חיבורי הרשת של המחשב שלך, בהתאם לאופן קביעת התצורה שלו. אם אתה מחובר לרשת ציבורית, פרוטוקולים כגון RDP, שיתוף קבצים ושיתוף מדפסות יכונו כברירת מחדל.
פקדי חומת האש של נורטון  אנטי וירוס להורדה ברורים ומגורריים ביותר, עם מספר אפשרויות חכמות שיסייעו בהגנה מפני התקפות של אדם באמצע והיכולת להגדיר רמות אמון לפי ממשק. ניתן להפוך אותו ללא זמין אם אתה מעדיף לעבוד עם חומת האש המוכרת יותר של Windows Defender.
בעוד שתכונות אבטחת המערכת המרכזיות של Norton בזמן אמת זמינות כברירת מחדל, כולל הגנה בדפדפן בזמן אמת, יהיה עליך להגדיר מספר תכונות באופן ידני, כגון תוסף דפדפן האינטרנט הבטוח המזהיר מפני תוצאות חיפוש או אתרי דיוג שעלולים להיות זדוניים, ואפשרויות החיפוש הבטוח הפולשניות של Norton עצמו ואפשרויות ברירת המחדל של דף הבית – אנו מציעים להימנע משני האחרונים.
Norton 360 Deluxe מגיע עם שפע של תכונות אבטחה נוספות, כולל מנוי ל-Norton Secure VPN, בקרת הורים, כלי ניקוי ואופטימיזציה של המערכת, מנהל סיסמאות, 50GB של אחסון בענן עבור הגיבויים שלך ותכונת הגנה מפני מצלמת אינטרנט המזהירה אותך כאשר כל דבר בלתי צפוי מנסה להפוך את המצלמה לזמינה. יש גם מצב שקט, כך שאתה לא צריך להיות מוטרד על-ידי חלונות קופצים התראה, אבל אתה יכול לאפשר את זה רק ליום אחד לכל היותר בכל פעם.
אין יוצר דיסק הצלה משולב, אבל כלי שחזור ניתן לאתחול זמין להורדה בחינם במקרה התקפה זדונית קטסטרופלית מונעת ממך להיכנס ל- Windows.
בעת הסרת ההתקנה של התוכנה, יהיה עליך לזכור לבטל את סימון התיבה המציעה הגנה בשכבות, אשר תמשיך לסרוק מעת לעת את המחשב שלך לאיתנות זדוניות, אלא אם תבטל את הצטרפותך.

נורטון – ביצועים
בבדיקות החשיפה העדכניות ביותר של SELabs לתוכנות זדוניות בעולם האמיתי, היא הגנה מפני 100% מהזיהומים, ללא תוצאות חיוביות שגויות. חודשיים של בדיקות על ידי AV-TEST מצאו את אותו הדבר, דירגו את השפעתה על ביצועי המערכת כמינימליים. זה גם זיהה 100% של תוכנות זדוניות במבחן האחרון AV השוואתי בעולם האמיתי, עם רק ארבע תוצאות חיוביות שגויות.
Norton 360 הוכח שוב ושוב כיעיל ביותר, אך עשוי לדרוש תצורה רבה יותר מאשר יריבים מסוימים, במיוחד אם יש לך הגדרת רשת לא קונבנציונלית. אם אתה נמנע מאפשרויות החידוש האוטומטי שלה, זה במחיר תחרותי מגיע עם מגוון מצוין של תכונות בונוס, כולל VPN סביר.

האם כדאי לי לקנות את סימנטק נורטון 360 דלוקס?
אם שמירה על בטוח באינטרנט היא בראש סדר העדיפויות שלך, קשה להתווכח עם ציונים אלה. זה גם נהדר לראות שהגנה כזו אינה באה במחיר לביצועי המערכת, כאשר ל-Norton 360 יש השפעה נמוכה על תהליכי המחשב.
היסוס את העובדה שבאפשרותך להגן על מכשירי MacOS, iOS ו-Android, כמו גם על מכשירי Windows, המכסים עד עשרה מכשירים (עם Norton 360 Premium) בביתך בסך הכל, הופך את Symantec לבחירה איתנה עבור משפחות ובתים עמוסים.

פסק דין
בדיקות עצמאיות מוכיחות שטענות הגנת האנטי-וירוס של Norton 360 הן ללא דופי. הוסף השפעה נמוכה על המערכת, מחירים נדיבים בשנה הראשונה ותמיכה בריבוי פלטפורמות, כמו גם תכונות נוספות כגון מנהל הסיסמאות, בקרת הורים ו-VPN, פירוש הדבר ש-Norton 360 של סימנטק בולט מהחבילה.

תפריט נגישות